Het peterpankraagje als accessoire: niet enkel voor Peter Pan!

Ik ben
tegenwoordig helemaal in de ban van peterpankraagjes. Ik heb al een t-shirt met bijbehoord kraagje en wil ook echt zo’n ketting, ze zijn namelijk weer helemaal in. Je vindt ze wel niet echt in het dagelijkse straatbeeld, maar waarom zou jij dan niet eens de eerste zijn?

Helaas kom ik niet echt aan shoppen toe en daarom ging ik eens piepen bij webshops.

9.999999
9,99
De goude en zilveren versie
– New Look, beiden €9,99

11.9999999999999
Een hoekige en dus stoerdere versie.
– New look, €11,99

11.99
Twee trends in één: het vrolijke printje matcht perfect bij Peter Pan. Een match made in heaven.
– New Look, €11,99

collar peterpannetjuuuuuuuuuuuuuuh €6,95
6.99999
De engelenversies: softer en smoother.
-New look, €6,99

8,99
Een laatste in niet te missen specialere variant.
-New Look, €8,99

Hopelijk vind ik er snel zelf eentje, zodat ik jullie een paar combine tips en tricks kan voorschotelen!

Reageer met liefde.

