Missing Johnny: Personal Funky Favourites

In een vorige post had ik het over de tofste merken die zouden gelanceerd worden op Vente Exclusive.

Hier post ik ook nog eens mijn persoonlijke favorieten van het merk Missing Johnny, omdat ik het zo schttig, funky, kleurrijk en tegelijkertijd vrouwelijk vind.

Ik rangschik ze in volgorde: van meest mooi tot minder aantrekkelijk:

1.T_SHIRT_DUSTY_1_M
Mijn persoonlijke favoriete t-shirt.
-€26,90

2.TOP_BOBBIE_1_M
Paris, here we come! Stylisch en cute.
-€19,90

3.MINIVESTIDO_CONNIE_H_1_M
Spijtig dat Valentijn al voorbij is! Dit heeft een extra snoezig effect.
-€19,90

4.MINIFALDA_SHELDON_1_M
Deze tutu-achtige vorm staat toe om te schudden!
-€19,90

5.TOP_DUKE_1_M
T-shirt of kleedjesvariant. De t-shirt is stoerder, terwijl de jurk schattiger en opvallender oogt.
-€17,90
MINIVESTIDO_DUKE_H_1_M
-€26,90

6.CINTURON_SHELDON_1_M

CINTURON_LYNN_1_M
Tenslotte nog 2 drukke en kleurrijke riemen.
-€5,90 (beiden)

Ik wou dit merk toch wel eens eventjes in de kijker, omdat het meer durft en specialer is dan de typische merken die je overal vindt.

2 gedachten over “Missing Johnny: Personal Funky Favourites

Reageer met liefde.

