Bussy bussy buzzy bee

image

Wat een druk weekend. Dat is wel het minste wat je ervan kan zeggen! Zaterdag zijn gingen we naar verschillende winkeltjes, denk nu niet dat ik weer ben gaan shoppen, het waren winkels à la ‘brantano’, daar was ik trouwens geïrriteerd omdat we de juiste kleur van schoensmeer niet vonden. Daarna was het eigenlijk kwestie van mijn plicht vervullen door huiswerk te maken. Dat dagje was dan al gevuld, zonder dat ik die uitstapjes had gepland, en het was trouwens ook niet mijn idee.. zondag was het dan een feestdagje, namelijk opstaan, kaartje aan mijn jarige mama geven, in een italiaans restaurant een heerlijk menu eten en mezelf volproppen terwijl ik uitkeek naar onze zeldzaam uitstapje. En hup, naar de sauna in thermen boetfort!! De euforie duurde wel niet lang aangezien er een hete en kleverige drukte heerste met kijkende blikken om je heen als je gaat kijken of de jacuzzi dan eindelijk vrij zou zijn.helemaal tegen mijn zin verlieten we het nietnaakte gedeelte zonder in de hemelse buitenjacuzzi te dobberen. Wanneer je dan door hebt dat je al een perfect weekend hebt gehad, komt er als kers op de taart nog een ‘facultatieve’ vrije dag. Right, girlstime! Afspreken met je beste vriendin is nooit tijdverlies! Wat we dan allemaal besproken of gedaan hebben, kom je later te weten. Ik ben namelijk e vermoeid na een intensief dansoefenmoment op ons geïmproviseerde podium met lege stoelen als publiek. nieuwsgierig geworden? Later kom je over deze twee dingen wel meer te weten…

Reageer met liefde.

