Opening his doors: Knutselideetje!

Opening his doors: Knutselideetje!

Dit was echt eens tof om te maken; een mozaïekje. We maakten dit op Romeins kamp in de zomervakantie 2,5 jaar geleden, (dit was een klein kampje in de zomervakantie op onze nieuwe school, net voor we naar het middelbaar gingen.) en het roept echt herinneringen op aan de tijd van vroeger terwijl je nog eens kijkt naar die foto’s. We voelden ons groot, maar als je nu kijkt naar die eerstejaartjes, dan waren we echt wel klein.

We knutselden toen toch wel een aantal dingen zoals dit dus, met mijn initiaal erbij. Ik weet nog dat het best moeilijk was, en dan met die ronde vorm er dan nog bij.. Bon, het is mij toch gelukt om iets redelijk moois te creëren, maar ik mocht het nooit echt aan de deur hangen, tot grote ergernis.

Wel staat het nu in mijn kamer naast het raam, ook wel handig om eens jezelf te spiegelen.

Reageer met liefde.

