What’s meant to be is meant to be

What's meant to be is meant to be

Gisteren werd ik wakker met nog meer keelpijn dan de dag voordien, en de rest werd er ook niet beter op. Genezen was ik nog niet.

Mijn dag werd opgevrolijkt door Flor die mij zoals altijd weer kwam wakkermaken, en daarna samen met mij nog wat bleef slapen op bed. Toen ik besefte welke dag het was, werd ik wel al vrolijk. Flor werd 1 jaar! Precies 1 jaar geleden, 26 januari 2012 werd er zo’n schattige puppy geboren. Ik zou er een moord voor begaan om een foto van hem te zien als ultrasupermini cute puppy! Helaas hebben we dat niet.. Wat we wel hebben zijn al superveel mooie herinneringen met hem! Kwispelen (meestal veel te veel), op mij blaffen, met mij de hele living rond rennen, wandelen (wat trouwens veel te lang geleden is met dit koude weer), hem zien ravotten in de sneeuw die tot aan zijn neusje komt, mij wakkerlekken, op mijn schoot slapen, opgroeien van stoute puppy naar ondeugende maar vooral lieve volwassen hond van net 1 jaar!

Wat wel niet is gebeurd, is een taart voor hem bakken ;-).. Tsja, hij heeft wel weer veel koekjes gekregen!
En vandaag werd ik wakker en besefte ik dat ik dit er gewoon moest opzetten, ookal loopt mijn neus, zit ik hier nog neer in mijn pyjama en ligt er een stapel brol op mijn bureau!

Reageer met liefde.

