So ironic (zo ironisch…)

Ik werd opeens wakker toen ik deze foto zag:

408539_297367987033244_1797690395_n

“Are you team Damon are team Stefan?”
Ikzelf had er daarvoor zo nog niet over nagedacht, had het nooit zo gezien.

Tegenwoordig ben ik bezig met seizoen 2 van The Vampire Diaries te verslinden, maar in Amerika, the land of the television world, draait seizoen 4 al volop. Bij ons kan je kijken naar seizoen 2 op Vijf, maar omdat ik dat dan altijd moet opnemen en moet wachten tot het volgende seizoen eraan komt, heb ik al seizoen 1 t.e.m. 3 gekocht. Tot grote vreugde van mijn portemonnee trouwens, omdat het in rode prijs stond.

Blijkt dus dat in seizoen 4 de strijd tussen Damon en Stefan, de 2 broers, weer wordt aangewakkerd, maar dan niet omwille van Katherine (aka Katerina Petrova), maar de andere Petrova-dubbelganger: Elena.
Als je eenmaal naar TVD (The Vampire Diaries) kijkt, weet je wel wat ik allemaal bedoel ๐Ÿ˜‰ . Ik ben dus pro Damon en CONTRA Stefan, hoewel ik ze beiden even mysterieus en leuk vind.
Dit hele gebeuren doet mij trouwens denken aan de strijd in de Twilight Saga!

Op naar meer TVD nieuws, foto’s en meer…!

Reageer met liefde.

