Yeah right!

Hoe erg is het met ons gesteld?

Elk jaar maar weer goede voornemens maken, dat we er gek van worden. “Ik ga joggen! Ik ga sporten! Ik ga fitnessen! Ik ga dieëten! Ik ga vermageren!”

NIET normaal! Je mag voornemens hebben, maar alsjeblieft, wees consequent en vooral realistisch. Je gaat geen 20 kilo vermageren dit jaar (meestal dan toch 😉 ) ! Kies voor gezonde voornemens die je leven niet controleren of dwarsbomen. Doe gewoon gezond: eet gezond. Dit is trouwens ook mijn nieuwe goede voornemen!

Veel geluk en stay focused!

Reageer met liefde.

