Hoo Hoo No! :O

Ik hou zo van de kerstsfeer en ben elk jaar weer verbaast als de feestdagen erop
zitten. Dan besef ik dat ht supertof was, maar dat ik me niet helemaal bewust
was van het feit dat er weer een nieuw jaar is opgestart met hopelijk de
perfecste momenten met familie en vrienden. Je moet je bewust zijn van de
gezellige drukte in de straten, de- stilaan verdwijnende- kerstlichtjes in
steden of in voortuintjes, de flikkerende, 2meter hoge kerstboom in huis met het
kerstkribbetje eronder dat al zo is afgeleefd doordat je de herder maar weer
eens hebt laten vallen, de spanning tijdens het uitdelen van de eerste pakjes…
Geniet daar van! Ik heb dat tenslotte toch gedaan en vervlOek diegene waarvoor
ik onze Supergezellige kerstboom binnenkort moet afbreken en mij eraan doen
herinneren dat de vakantie gedaan is 😦

Vreselijk gewoon!

Reageer met liefde.

