De solden zijn in aantocht!

Eindelijk is het zover, het moment waarop de shopverslaafden op zitten te wachten:   Afbeelding

Ik ging gisteren shoppen met een vriendin, in een gezellige kerstsfeer, naast de immense kerstboom. Terwijl ik nadacht over welk cadeautje ik toch voor haar zou kopen, gingen we winkel na winkel binnen. Wat mij vooral opviel was dat er eigenlijk nog best wel veel volk was, want het is uiteindelijk toch nog maar een weekje voor de échte solden beginnen? In sommige winkels hangen de procenten al op de etalages, en doen de mensen gouden koopjes. Maar ikzelf heb niets gekocht, wat dus heel zeldzaam is ;). Het is vooral heel grappig als de verkoopster stilletjes komt zeggen dat alles eigenlijk al in solden is, maar dat het er enkel nog niet opstaat. Dat is dan echt zo tof als je het ticketje niet mag houden :).

TIP: ga al ZEKER eens langs bij ZEB!:

 

 

En doe zoals ik: deze vrijdag naar de ‘pre-solden trekken!

 

 

Reageer met liefde.

